Thursday, November 26, 2009

Selamat HARI RAYA AIDILADHA..

Hari ni masuk opis mcm takde mood jerk..huh..!! da laa gaji tak masuk2 lagi..nasib bos aku cuti..leh layan blues kat opis..!! amik ko...kul 10 lebih aku baru masuk opis..tapi bende normal pun..mmg time2 gini gak kekadang aku baru mai opis..heee..

ape nak citer..?
kalau da bosan nih..mane ade ape nak citer laa...!!
semlm nampak org tu happy sangat...
senyum sampai ke telinga...

LCD 32 " da dapat...!
Home Audio Panasonic Wireless complete set da dapat..!
Sofa da dapat..!
Umah da mmg dapat minggu lepas..!!
Mau tak senyum member tu...

pas ni layan dangdut je laa keje die nih...hehee...


aper2 pun...selamat hari raya aidiladha...
p/s : ku sanggup berkorban ape sajerk..!!!



Wednesday, November 25, 2009

Nyum..nyum...PROSPERITY..!




die datang lagi...fuh..ni laa beger feveret aku kalau kat mcdonel..lame tu nak tunggu..! heee..
da abis pusing2 cari LCD yang tak gak jumpe berkenan di hati...ku da rase perot bunyik2..da tu asik nampak iklan burger ni je laaa pulak..!!

"awak tak teringin mkn ape2 ke..?"
"kfc ke..? pizza ke..?"

dlm die tanye tu..aku da terbayang2kan curly fries..mak ai..meleleh air liur..masuk je gaji mmg aku layan dulu bende nih..
tgh layan2 pikir2 nak mkn aper..
die da kasi idea yg mmg mengujekan..heee
"
"tiap2 tahun org tau da ape yg awak tunggu.."
"moh mkn prosperity..."

tq dear...sedapnye dpt mkn..kalau peknen kompem anak aku tak meleleh..hahahaha

Thursday, November 19, 2009

Adakah DIA paham..??


10 Perkara Lelaki Harus Lakukan Ketika Awek sedang PERIOD


1. Hadiah coklat kepadanya. pasti si gadis gembira menerimanya. sesungguhnya pemberian kamu itu menjadi ubat kepada emosi gadis kala itu

2. Nyatanya kehadiran PMS bukan waktu memutuskan hubungan. peranan lelaki perlu lebih memahami pasangannya. Ikut rentak si dia dan layanlah dia sebagai seorang puteri sepanjang seminggu itu

3. Lelaki sering terkena leteran tentu mendapati kedatangan period teman wanita bukanlah hari yang paling indah. Cuba tumpukan perhatian lebih kepadanya dan jangan mendatangkan marahnya. Ucapkan cinta dan pujinya cantik lebih-lebih.

4. Harap teman lelaki lebih memahami dan tidak mengemukakan apa-apa persoalan atau masalah dalam waktu begini. Kejutan perlulah yang bermanfaat dan benar-benar menggembirakan.

5. Kala si kekasih mula bertanyakan tentang badannya, jangan pula menambah bara dengan mengungkit dia makan kek brownies semalam.

6. Sebaik-baiknya tarik kekasihmu dan bawa dia bersiar-siar. Udara segar mampu mengubah moodnya. Jangan sekali-kali mengingatkan dia mengenai ketidakselesaannya.

7. Jangan bangkang jika dia mengutarakan masalah kamu masih merokok walaupun sudah berjanji mahu berhenti, atau baju kamu bertaburan di lantai, kerana saat begini memungkinkan dia meninggikan suara.

8. Adakah lebih baik kamu pelajari kehadiran period wanita kerana kamu akan sehidup semati dengan isteri atau bakal isteri. Barulah bahagia dan serasi hidup.

9. Bagi suami, belailah isteri jika dia dalam kesakitan. Dodoi isteri agar dia lebih tenang. Manakala sang kekasih pula, bisikan kata-kata manis di telingannya menerusi telefon jika dia rasa kurang selesa.

10. Dengan kehadiran kamu wahai lelaki yang sangat memahami, ia bakal meringankan lagi tekanan wanita. Hadiahkan wanita ****x soft & smooth Overnight kerana ia pilihan tepat..


p/s : adakah DIA paham..???????

Monday, November 16, 2009

mixed feeling..arghh...

salam..

Tadi bgn lambat dalam pukul 7.45 baru terjage..malasnye nak g keje..perot meragamnyer..period da masuk ari keempat..tapi camtu gak peelnye..malam tadi tak leh nak tido..ngan si alang2 bangun lambat..!!

gagahkan diri bangun..!!siap2 ala kadar..kul 8 lebih kuar dr umah..!

"kat ner"..mase tu aku baru kat dpn stadium..!!
" nak ajak breakfes.." deal laa..org tunggu kat rafi..jeling kat jam kete..dah kul 9..ah lantak la..dah alang2 lambat..biar lambat terus..heeeee

sepintas lalu...

-jumaat mlm-
plan nak nengok nur kasih..tp lupe lak ade org tu nak layan makan sate kat kajang..!!


-sabtu-

kat sk..mase ni mood tak bape nak elok..pasal period pun ye..pasal sakit ati pun ye..kecik hati pun yer..suke suki je nak tulis cam tu..xpe2..sampai mati wa ingat..!!

-ahad-
tido all the time..

Thursday, November 12, 2009

TAHNIAH...!!!

salam..

lame tak tulis blog..
takde mood..
malas...
banyak keje kat opis..
tu laa antara2 sebab aku tak mengarang..

yg paling nyata dan jelas takde citer yang aku nak citerkan....
aper2 pun..aku just want to wish congratulation to pasukan HOBEN jang HOBEN..
tak sia2 aku sokong..!!

tp dlm hati berkate gak..nape tak SELANGOR yang masuk final..
windu nak g stadium mcm dulu2...!!
tak pe laa..selangor pun da biase pegang piala...
heeee..


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..