Sunday, April 27, 2014

Misi Jun 2014

Assalamualaikum w.b.t..

Alhamdulillah masih lagi hidup atas izinNya. 

Ermm.. Penghujung bulan 4 ditahun 2014. Sesuatu yang tak diduga dan tak disangka-sangka bakal mengubah hidup aku. InsyaAllah. Hanya memanjatkan doa agar kebaikan dan kebahgiaan mengiringi hidup di kemudian hari. Amin.

Janji Allah itu kan pasti. Dah tertulis maut, rezeki dan jodoh semuanya rahsia Allah swt. 

Aduhai. Sebenarnya jiwa meronta rindu nak menulis sesuatu tapi tiap kali nak bercerita, seakan-akan plot atau jalan cerita macam tersangkut kat jari jemari manis aku nih. Hahaha......... Aduhai, ayat macam haram je. Takpe lah tunggu harinya tiba aku buat post campak balik ok. Sekarang ni takde mood nak bercerita. 

Bye.

Dari AKU,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..