Tuesday, November 15, 2016

Melewati 37 Minggu

Assalam,

Rasanya ini posting yang pertama untuk tahun 2016. Mengagau-gagau aku nak bukak blog tadi sebab dah lupa guna email apa, password apa.

Alhamdulillah, now aku dah nak masuk 37 minggu pregnant, Subhanaullah, rasa syukur dan happy tak tau nak cerita macam mana. Tunggu lama jugak, hampir setahun 2 bulan baru Allah hadiahkan anugerah ini untuk aku. Eh tiba-tiba sebak!! How i get pregnant? Ofkos hasil usahasama aku dengan husband. Keh Keh. Awal-awal kahwin dulu adalah diskuss bodoh-bodoh which is not to serius yang we all kononya nak baby after 1 year marriage. Tapi lepas 2 3 bulan kahwin, rasa nak anak tu macam meluap-luap la plak. So, malaslah nak rancang and teruskan hidup macam biasa ikut flow dan alhamdulillah aku pregnant.

During pregnant?
Apa yang aku boleh gambarkan, satu pengalaman yang betul-betul mencabar, Sakit kepala, muntah, sakit pinggang, emosi tah apa-apa - ini semua benda yang kena hadap. Bertuahlah pada sapa yang tak kena macam ini. 

Dah hujung-hujung ni rasa takot nak beranak la plak. Now, aku tengah MC seminggu, Badan memang tengah lemau, Rasa berat, mual sampai muntah, sakit pinggang kebas-kebas tangan. Allahuakbar, moga Allah mudahkan urusan aku, satu je aku mintak - aku nak lahirkan baby ni normal. Amin

Dear Anak, awak jangan nakal-nakal tau, ibu dah siap bawak awak pergi Korea lagi.

Dari AKU,

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..