Wednesday, November 25, 2009

Nyum..nyum...PROSPERITY..!




die datang lagi...fuh..ni laa beger feveret aku kalau kat mcdonel..lame tu nak tunggu..! heee..
da abis pusing2 cari LCD yang tak gak jumpe berkenan di hati...ku da rase perot bunyik2..da tu asik nampak iklan burger ni je laaa pulak..!!

"awak tak teringin mkn ape2 ke..?"
"kfc ke..? pizza ke..?"

dlm die tanye tu..aku da terbayang2kan curly fries..mak ai..meleleh air liur..masuk je gaji mmg aku layan dulu bende nih..
tgh layan2 pikir2 nak mkn aper..
die da kasi idea yg mmg mengujekan..heee
"
"tiap2 tahun org tau da ape yg awak tunggu.."
"moh mkn prosperity..."

tq dear...sedapnye dpt mkn..kalau peknen kompem anak aku tak meleleh..hahahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..