Monday, May 23, 2011

Pukul 1 PAGI

Tepat jam 1 pagi. Tadi macam berkobar-kobar nak membebel. Nak bercerita. Bila mula je menaip, tibe-tibe otak aku jammed. Dalam kepala asik nak memberontak. Tapi macam tak sesuai nak meluahkan segala-galanya kat tempat macam ini. Lain orang lain penerimaan. Aiseh, tak kan nak tulis diari balik kot.

Tadi siang plan nak layan wayang. Sekali sold out la plak. Dari jauh dah nampak line nak beli tiket tu macam haram je panjangnya. Masing-masing muka tak puas hati termasuk muka mak aku. Huahaha.. Sabar yo mak. Lain kali kite layan itu cerita KONGSI.

Nak cito apo laie nih. Mata dah ngantok. Wa nak tutup dah ini laptop. Selamat pagi semua. Moga hari esok lebih baik buat aku dan semuanya. Amin.

Rindu...rindu..rindu.......


Dari AKU,

Sunday, May 15, 2011

1001 Hikmah

Menjalani hari sukar membuatkan hati makin tabah dan kuat. Menjalani hari yang penuh kepayahan membuatkan aku makin hampir denganNYA. Ape pun yang jadi aku harus menempuhnya. Hari demi hari pasti ade kebaikan dan nikmat di sebaliknya.

Buat keluarga, buat rakan-rakan yang mengetahui. Doa dan sokongan kalian amat aku hargai. Terima kasih banyak-banyak.

p/s: 1001 kata yang membina. Terima kasih

Dari AKU,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..