Thursday, November 12, 2009

TAHNIAH...!!!

salam..

lame tak tulis blog..
takde mood..
malas...
banyak keje kat opis..
tu laa antara2 sebab aku tak mengarang..

yg paling nyata dan jelas takde citer yang aku nak citerkan....
aper2 pun..aku just want to wish congratulation to pasukan HOBEN jang HOBEN..
tak sia2 aku sokong..!!

tp dlm hati berkate gak..nape tak SELANGOR yang masuk final..
windu nak g stadium mcm dulu2...!!
tak pe laa..selangor pun da biase pegang piala...
heeee..


1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..