Thursday, November 26, 2009

Selamat HARI RAYA AIDILADHA..

Hari ni masuk opis mcm takde mood jerk..huh..!! da laa gaji tak masuk2 lagi..nasib bos aku cuti..leh layan blues kat opis..!! amik ko...kul 10 lebih aku baru masuk opis..tapi bende normal pun..mmg time2 gini gak kekadang aku baru mai opis..heee..

ape nak citer..?
kalau da bosan nih..mane ade ape nak citer laa...!!
semlm nampak org tu happy sangat...
senyum sampai ke telinga...

LCD 32 " da dapat...!
Home Audio Panasonic Wireless complete set da dapat..!
Sofa da dapat..!
Umah da mmg dapat minggu lepas..!!
Mau tak senyum member tu...

pas ni layan dangdut je laa keje die nih...hehee...


aper2 pun...selamat hari raya aidiladha...
p/s : ku sanggup berkorban ape sajerk..!!!



No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..