Aku pernah sampai sini sikit masa dulu. Bukan sikit masa lagi dah. Tapi masa tu aku darjah 2 (kalau aku tak silaplah). Tapi aku berjaya gak sampai lagi tapi atas urusan dipaksa atau dengan lebih tepat lagi pergi atas urusan kerja. Jeng jeng. Punyalah teruja, dah cakap kat dalam hati sanubari ni, nanti aku nak masuk dalam tu.
Tapi apa jadi?
Hampeh. Takda masa dan ruang pun untuk aku menyelinap masuk dalam. Kena jaga booth sepanjang masa. Tension. Dengan jamban kotak kaler biru yang tah apa-apa. Terpaksalah aku tahan kencing.
p/s: aku nak buat rombongan nanti. Sapa mau folow saya?
Dari AKU,




