Friday, December 2, 2011

Muzium Negara

Salam Jumaat,

Aku pernah sampai sini sikit masa dulu. Bukan sikit masa lagi dah. Tapi masa tu aku darjah 2 (kalau aku tak silaplah). Tapi aku berjaya gak sampai lagi tapi atas urusan dipaksa atau dengan lebih tepat lagi pergi atas urusan kerja. Jeng jeng. Punyalah teruja, dah cakap kat dalam hati sanubari ni, nanti aku nak masuk dalam tu.

Tapi apa jadi?

Hampeh. Takda masa dan ruang pun untuk aku menyelinap masuk dalam. Kena jaga booth sepanjang masa. Tension. Dengan jamban kotak kaler biru yang tah apa-apa. Terpaksalah aku tahan kencing.









p/s: aku nak buat rombongan nanti. Sapa mau folow saya?

Dari AKU,

6 comments:

Anisa Hang Tuah said...

nak nak nak.

nak follow~!

Suara Kalbu said...

Aisehhhhhh... ai belum pernah masuk Muzium Negara walaupun sebelah je ngan opis ai huhuhuhu

محمد رازيق said...

hehe.. lama gak dah tak pergi.

GADIS INI said...

bole a ajk owg tmn wt rombongan kn..hehehehe

MataHati @ MH said...

nak ikut nak ikut..
belum pernah pergi lagi ke sana..

Miss PIJAOSIX said...

ANISA HANG TUAH: jom, jom lagi ramai lagi bagus

SUARA KALBU : aiseh, die kat sebelah je ke..nape tak mai, leh ketemu..

MOHD RADQI: berapa lame tu?

GADIS INI : saje je kan.

MATAHATI : jom jom.....!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..