Tuesday, November 29, 2011

Menara Tinjau - Ampang

Aku dah lama nak pergi tempat ni. Aku pernah cakap dekat alang n eca, if I get job one day, aku nak bawak depa pergi makan kat sana. Aku belanja. Dan syukur Alhamdulillah, tak sampai seminggu aku cakap macam tu, aku dapat kerja. Gaji pertama takde kesempatan lagi nak blanje. Dan dapat je gaji kedua, aku dengan bangga ajak dieorang pergi. Dan secara kebetulan adik aku yang bongsu balik atas urusan mengedik kat Putrajaya.

Overall tempat ini ok.

Kalau rase nak cuci mata tengok seluruh KeyEll, boleh datang sini. Makan kat sini sedap tapi harga agak mahal dari biasa. Kalau korang dapat makan chiken chop 9.90 je kat sini harganya cecah 15.90. Tapi puas hati la. Seronok aku tengok yeyen happy and tak banyak ragam. Tak nangis pun even mummy n daddy die tak ikot sama. Ikut plan nak datang awal. Nak pergi petang. Tapi macam biasalah, aku rancang je tapi benda lain gak yang jadi. So, dengan jayanya aku dan rombongan gerak lepas magrib. Sampai sana je dah pukul 9 lebih. Dah gelap gelita. Tapi tetap best. Sila layan gambar di bawah untuk kepuasan yang lebih lagi.












p/s : nak pergi lagi.


Dari AKU,

9 comments:

My Little Diary said...

bestnya tmpt tu
tak pergi lagi la....
menarik dpt tgk sekitar keyEl...
mcm mana nak pegi ni???

Suara Kalbu said...

Aisehman,

Tempat saya bercinta dengan encik suami kira-kira 9 tahun yang lalu. Tapi menara tinjau dan restoran masa tu baru je dalam pembinaan

velasrizal said...

ni la port i dating..opss bocor rahsia lak

Bidadari Syurga said...

menara tinjau...? aduhai.... duduk sinipun tak pernah usha sana awak... pasal selalu lepak area situ jadi mcm dah jadi rumah kedua....

ps: heeeeeeeeeeeeeeeee.... terukkan saya...?

ghost said...

hey,pija.hari rabu tuh pun aku nak gi sana gak,tapi tak jadi.asyik hujan jer.

Miss PIJAOSIX said...

MY LITTLE DIARY : try google, mmg banyak tunjuk direction nak pergi sini.

SUARA KALBU : wah, ida dah sampai sini lagi dulu pada saye..hihi

VALESRIZAl : opss, dating dengan yang mane satu nih?

Miss PIJAOSIX said...

BIDADARI SYURGA : jom lah kite pergi bersama-sama...

GHOST WRITER : skrg kan zaman november rain bisk. tahun dpn bleh cube..hihi

CHENTA said...

wujud lagi ke chicken chop rm9.90?? kat kkb de la kot...heee murah la menara tinjau niiiiiiiiiiiiiiiii....

sarah mohamad said...

Wahhh semua orang dah pergi sini, saya sorang je tak pergi lagik Jeles ok! HEHEHE






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..