Monday, November 5, 2012

Splash Tour In The RAIN

Salam,

Yeah. We all selamat berjimba-jimba hari Sabtu hari tu. Macam biasa tak pernah plan apa-apa pun. Mandi, siap-siap mekap ala kadar then terus chaw. Destinasi we all kali ni ke Mines je pun. Dah 10 tahun duduk Seri Kembangan, tapi tak pernah sekali terpikiq pun nak naik boat pusing-pusing tasik kat situ.

Ahli majlis macam biasalah. Aku, alang, Dadat ngan Rayyan. Cuaca pulak macam nak hujan. November rain la katekan. Tapi gigih gak naik. Usha-usha pakej mana yang best. Yang ada pun pakej 15 minit,rm22 and rm28 for 45 minit. Pandai dieorang saiko. Dah sah-sahlah aku amik pakej 45 minit tu. Tapi takde rezeki pulak nak naik. Ade problem tekanan air pulak. So, dieorg suggest naik splash tour. Aku ngan alang hanggukkan ajer. Ape bendanya pun aku tak tahu. Yang pasti leh naik for 30 minit.

Hah. Benda alah aku nak naik nih, rupe die macam bas. So, kite akan naik dari atas darat then baru terjun dalam tasik. Bes jugak. Baru 5 minit dalam benda ni, hari hujan la pulak. Adeh. Rayyan baru nak menikmati alam, siap beli makanan untuk ikan lagi. Erm, cuaca makin teruk. Hujan dah tempias masuk dalam. Abang dah mintak dukung. Takut katenyer.


Dah selamat naik atas darat, tak sangka we all dapat balik duit. Alhamdulillah. Dah la siap merase naik dalam 10 minit. Free lak tu. Hehehe. Lenkali nak repeat lagi tapi naik boat yang biasa. Tak nak la naik splash tu. Ngeri sikit. Hahaha. Pada aku kene pergi bukan musim hujan baru best.

Malam tu abang asyik mimpi fish je. Alahai.

Gambar di bawah boleh menceritakan apa yang aku tak reti nak cerita. Mungkinlah! So, layan.





Dari AKU

1 comment:

GADIS INI said...

balik umh abg yen tak cite pn..hehehe..






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..