Tuesday, June 5, 2012

Stori Mori


Salam

Lama tak menulis. Seriusly, aku tak tahu nak mulakan macam mana. Perasaan boring dan sengal membawa aku ke sini. Hati melonjak-lonjak nak cerita macam-macam. Tapi kepala kusut tak tahu nak tulis apa.

Erm.. Bulan sudah hari-hari yang sibuk buat aku. Diarahkan pergi ke Kuala Terengganu untuk berkursus – Tapi aku suka je sebab aku tak pernah lagi sampai kat Ganu nih. Heheee. Sehari balik dari Terengganu, kene pergi Ke Sabah pulak – jem otak – tapi rase seronok jugak sebab aku tak pernah sampai sini pun lagi. Nanti ada masa aku update stori aku pergi ke dua-dua tempat nih.

Next stori..
 
Adik aku dan eca selamat dah diijabkabul dengan satu kali lafaz pada Sabtu malam 2 June 2012. Tahniah. Semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat. Buat my baby boy dadat, selamat sudah naik buai, cukur jambul. Bile lagi nak botakkan kepala nih. Buat Alin dan Alang, hepi belated besday. Tua dah korang semua. Cis, dah macam kasi ucapan la pulak.

One more thing, wa sampai sekarang tersengih mengingatkan video yang karok dengan adik-adik wa lagu Beribu Sesalan. Sempoi.

Dari AKU,

2 comments:

Suara Kalbu said...

Waaaaaaaaaaaaaa... lama tak dengar citer. Syok kat jalan jalan ?

Tahniah dapat adik ipar baru :-)

Lydia Miza said...

wahh ganu! suka ganu..suka kepok lekor dan satar






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..