Monday, June 11, 2012

Salam Perkenalan JIRAN

Dear Diary,

Sebenarnya lama nak cerita pasal benda nih. Tapi asik terbantut jer. Nak cerita je, terbantut. Cerita bermula bila aku balik kerja. Aku  nampak ade jiran baru tengah sembang dengan mak. Bila aku tengok amati betol-betol, macam kenal. Tapi bukankah beliau ade di Qatar. Masa ni pun aku dah lama sangat tak aktif kat blog. Tak tahu perkembangan apa-apa pun.

Aku perati lagi betol-betol. Betol sangkaan aku. Tak lain tak bukan blogger Lydia Miza. Kenal awek ni dah lama. Sangat-sangat lama. Tapi tak pernah plan nak jumpe ke ape ker. Kalaulah En.Mamat aktif berblog pasti die terkejut.

Anyway LM, nice to know you. Beautiful mum with 4 anak-anak yang comel.


p/s: sedang free. Leh berjalan-jalan baca blog orang


Dari AKU,

3 comments:

missSenget said...

kite pun terkejut tadi tgk gmbr kak pija ngn kak LM kt fb..


seronoknye..!

Suara Kalbu said...

Siapa sangka dulu sapa menyapa di dalam blog , rupanya skrg sapa menyapa sebelah rumah :-)

Miss PIJAOSIX said...

missSenget : bile nak mai jumpe kami...heee

Suara Kalbu : itu lah namanya PERTEMUAN.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..