Friday, December 10, 2010

Hutan Lipur Ulu Bendul

Salam Jumaat.

Kalau tak silap aku lah, bendul ni maksuknye dalam minang keras sikit. Macam bangang gitu. Hahahaha. betol ke idak, aku tak pasti. Abaikan maksud bendul tersebut. Yang sebetolnya, aku berjaya buat singgah petang kat Hutan Lipur Ulu Bendul masa on the way balik dari kenduri kahwin budak umah aku.

Aku pernah pergi sini dulu. Tahun 1999. Jalan pun gile bendul bengkang bengkok. Gile mencabar nak pergi sini - muntah segala siap. So, ini kali kedua aku sampai selepas 10 tahun. Banyak yang dah berubah. Macam-macam gerai ada kat sini. Gerai makan ada. Gerai nak beli serbenior pun ado.

Yang tak best aku tak boleh nak mandi. Dah petang satu hal. Tak bawak baju pun. Tak terpikir pun yang aku akan lalu tempat nih. So, sessi amik gambar je lah.


Tengah-tengah layan keindahan alam leh lak ternampak pasangan bahgia sedang menikmati keindahan alam. Sorry sangat kat kapel tu. Hari tu kiteorang tak sengaja. Sape suruh buat free show. Heheee




Pesanan penaja : Lokasi adalah di Kuala Pilah , Negeri Sembilan



Dari AKU,

5 comments:

ghost said...

bendul itu 'keterlaluan lurus sifatnya'.definisi mungkin berbeda dengan lain2.kalau di indo ia senang disebut 'bego'.

mana2 tempat rekreasi sekarang mmg menjadi tumpuan pasangan memadu asmara..apalagi kalau di hari bekerja,sebab orang kurang dan perhatian pun kurang.

mekasih atas komen pija.teguran itu boleh membawa kebaikan.

GADIS INI said...

amboi..kretip nye..edit pic..

hahaha..

aksi ranjang mencari kutu..haha

NuSaNa NoSa 91 said...

wehhuuu~~ keen suke gi ulu bendul~ airnya sgt nyaman.. he3~
amboiii.. smpt snap gmbr 'mrk' senyap2 yep.. ha3~ ^_^

aibaks said...

free show? hehe...

HaN WarreN said...

diorang wat aksi lucah ke??






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..