Friday, December 10, 2010

10.12.10

Salam siaran dari aku yang tengah kebingungan dok opis sorang-sorang. Rase nak sepak-sepak je dieorang nih. Kalau iye pun cuti, kasi la tahu awal-awal. Sian aku kene melepak sorang-sorang. Tapi takper, hari ni leh cabut awal. Hehehe

Hari ni Yeyen aka Rayyan dah genap berumur 10 bulan. Bertambah-tambah aktif. Yang penting dia sentiase sehat.


p/s : Rayyan adalah anak buah aku.

Dari AKU,

4 comments:

Cik SHiNJU said...

Pija...lepak opis sorang2 la beshh..
Boleh korek idong tanpa was2.. :P

apek poyo said...

wah...singgah ulu bondul tak roger den..ekekek

afraliza said...

best ke ulu bendol ni? teringin nak pegi..perghh!!! smpt lagi snap aksi couple tu..maybe baru kwen tu..tgh bahagieee...

Amy Syaquena said...

As'salam..

amy x pernah sampai lagi tempat tue hu3...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..