Wednesday, November 17, 2010

Hadiah Dari 'Kisah Katak Pink'

Korang tengah mencekik lemang ngan rendang ke? Ke tengah makan ketupat? Aku dah selamat tambah lemak kat badan ni ha. Ketupat dah masuk. Rendang dah masuk. Uish, Gemuklah aku nanti.

Ok, aku nak citer benda lain sebenarnye. Hari tu aku ade main teka-teki kat satu blog nih. Kisahnya semua ade kat sini.

Kalau dah baca mesti paham apa aku cube nak sampaikan. Kalau malas baca pun tak per. Hehehe. So, hasil kebijaksanaan otak aku ni, aku berjaya teka dengan tepat dan melekat. Hari Khamis lepas aku dah dapat dah hadiahnya.

Terima kasih adik pink sayang. Sayang kamu. Actually, aku pun memang peminat benda semulajadi.

-ini adalah antara isi kandung dalam pos ekpress tu-


Dari AKU,

5 comments:

Encik MamaT said...

adiah pe tu... aku tak baca ke ko tak tulis... :D

HaNTwO said...

alalololo tomeynya katak tu...dalam ade ape??

biskut said...

wah cute kataknya...boleh jadi putera katak kan...

Ogy said...

apa tu ek?

i am S!L4H.. said...

dpt ape tu k.pija?kain batik ke?agagagaga

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..