Friday, November 12, 2010

Award Dari En Mamat




Award demi award. Pergh, rase diri amat bertuah bak kate En.Mamat - orang yang bertanggungjawab mengetag aku. Tampar ko nak?

Nak kene tag kena plak jawap soalan cepu emas! Ok, aku jawab dengan jayanya.


"senaraikan 5 perkara yang indah dalam hidup anda"

  • Bile aku berjaya tunaikan tanguggjawab aku sebagai seorang anak. Depa nak aku belajar sampai cucur atap. Aku buat. Alhamdulillah, aku berjaya.
  • Mengenali seseorang
  • Kehadiran anak buah pertama. Memang feel die lain sangat. Kalau lah anak sendiri lagi dasat agaknya. InsyaAllah satu hari nanti.
  • Mase pergi holiday kat Langkawi. Miss that time.
  • Beli kereta hasil titik peluh sendiri

Mereka yang aku nak tag

ILA
ZAI


p/s : Dah siap keje boring pulak.

Dari AKU,

1 comment:

GADIS INI said...

xpyh jd artis da dpt award..terase diri nie bangge sgt..hahahaha






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..