Friday, November 12, 2010

Aduh - Macam mana boleh lupe

Ish, macam mane aku boleh lupe nak goblogkan pasal anak buah aku yang makin kacak dan agresif tu. On 10/11/10 dia dah pun berumur 9 bulan. Dia makin lasak. Makan pun banyak tapi badan sinonet mcm tu gak. Tak merangkak tapi terus duduk.

Yang penting dia sehat...!!!


-saya nak jadi drifter la ibu-


p/s : Harap-harap die jadi ostat.


Dari AKU,

4 comments:

Encik MamaT said...

bagus2....

biskut said...

leh start teach dia jalan...

zai said...

si budak kacak ni dah membesar bagai johan..epy besday ke 9 bulan...nk ngorat leh?

~ PIJA ~ said...

nak ngoratkan tok sape zai? aku konpius seketika..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..