Tuesday, January 5, 2010

Langkah 2010

Semalam..hari pertama aku masuk opis untuk tahun 2010. Azam aku, kunun2 nak masuk awal semlm..tp as usual, tak mampu jugak aku nak sampai kul 9..da jadi 'amalan' org kate....sampai opis, laju2 aku bukak facebook..nak jenguk business2 yang lame tertinggal...ngan inbox yang penuh ngan gossip.......

Syukur alhamdulillah..setel jugak masalah kekeliruan ko yer zai...heeee.. tak sia2 puan ILA kasi nasihat berdas2...aku bukan tak nak kasi nasehat..tp paham2 je laa anak dare mcm aku nih..hahaha

Duhai PIJA...
bangkit laaa...harap2 tahun ini memberi seribu..kemanisan...kebahagiaan..kemakmuran buat aku...AMIN....

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..