Monday, December 28, 2009

Lambaian 2009


Hari ni kire hari terakhir aku kat opis..dan juga hari2 terakhir sebelum masuk tahun baru..sok aku da mule cuti panjang..tak sangka ada 3 hari lagi cuti untuk aku abiskan..ade planning nak g bercuti..tp terlalu awal untuk aku nak cerita ke mane aku nak pergi?..bile? dan sebagainye..aper2 pun, segala bergantung pade mood aku..mood die..dan yang pasti semuanye adalah ketentuan dari DIA..

So, aku akan mula masuk keje balik di Tahun 2010..harap2 mood baru laa kan..jgn laa ade MONDAY BLUES lagi..hee..tp aku betol2 happy keje kat sini..aku bebas nak dtg kul bape..takde tekanan..ish..bersyukur sangat2...ALHAMDULLILAH...kat opis laa.. aku dapat capai level 32 kat farmville...level 42 di farmtown..level 30 kat cafeworld..n mcm2 game lagi laa kat FACEBOOK tu..hehehe..tak gitu ila? zai..? chekwe yg da pencen..firul n adik yg gile poker..huh

Pagi ni rase cam sayu jerk..nape tah..? bile aku cube bercerita, takut ape aku cube sampaikan akan disalahertikan nanti..huh..serba salah aku dibueknyo!!...tadi mase bawak kete, tak perasan ade bonggol, dgn selambe aku langgar..tup2..aku rase denyutan kat nenen..sampai kat opis, kepale dah mule denyut2..aku nak period laa ni kot..dan mungkin jugak salah satu penyumbang kepada perasaan SAYU aku arini...

Tahun 2009, meninggalkan byk kenangan pada aku..terlalu byk..dari perkare yg meremehkan sehingga lah perkare yang memberatkan..ade suke..ade duke..ntah laa..tapi aku bersyukur sangat2..aku masih lagi bernafas di bumi ALLAH ni dan menikmati ape jugak yang aku inginkan..

AZAM..aku tak penah tanam ape2 azam sebenarnyer..tak tau ape aku cari..aku cume mengharapkan aku menjadi seseorang yang lebih baik dr sebelumnyer..menjadi sesuatu dr sekarang..tp sungguh YA ALLAH..aku mencari CINTA SEJATI..ko permudahkan laa untuk aku...AMIN...

Feb 2009 juga menempa seribu kenangan yg mengajar aku mcm2 jugak..lain aku cube buat, lain pulak yang membace tu paham..nasib baik 'dia' paham..nasib 'die' memahami yang aku benar2 menulis untuk die..terime kasih byk2..untuk menutup segala..untuk menghilangkan rase sakit ati..aku berblogger kat sini..ngeh ngeh

ORG baru...yup..someone hadir dlm hidup kami sekeluarga..APRIL 2009, menyaksikan penyatuan 2 hati antara ALIN & FIRUL..cptnye mase berlalu..dan sekarang kami sekeluarga menunggu kelahiran anak buah sulung dan juge cucu sulung mak n ayah..moge segale2nye selamat nanti..

Dlm JULAI 2009, aku sempat g bercuti ke PULAU PINANG, ..seronok sgt g sane..even henpon kesayangan..enpon paling mahal pernah aku beli..jatuh ngan bergayenya ke dalam lubang jamban..tp aku pasrah..da takde REZEKI...

Ermmm...ikutkan byk aku nak cerita..sangat2 byk...tp entah laa..malas nak bukak buku lame..tp sesungguhnye aku bkn manusia sempurna...apetah lagi mendapat martabat 'insan' dariNYA...aku juga bukannya saper2 untuk menilai sape yg baik..sape yg salah..dan sesungguhnye aku jugak melakukan kesilapan..pada semuanya...aku mohon ampun dan maaf di atas segala kesalahan aku selame nih...mcm raye aa plak...!! hehheeee

2 comments:

Afzan said...

salam.. i need u.. huahuahua

Ila Zakaria said...

yang..rasa sepi nieh...huhuhuhu






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..