Tuesday, May 26, 2009

1 muharam 1430 vs 1 january 2009

salam….

pagi ni aku baru mule masuk keje..selalu berat je ati nak g keje tp ari nih..nape tah mood tu tibe2 dtg sendr..sebab mood thn baru kot..

1 muharam 1430

mase ni aku ade kat cameron..mase ni ujan je sepanjang mlm..sayup je ati tgk keadaan..tp ade org ingatkan aku ujan ni rahmat..so, aku doa byk2..byk sgt yg aku doa..moge Allah swt makbulkan salah satu doa aku pun da cukup…

1 january 2009

aku ade kat sk..ngan mak ayah..ngan bujal..duk dpn umah..tepat je jam 12 dengar je bunyik bunge api dr putrajaya..

lately ni aku tak tau ape aku rase… tp aku bersyukur tuhan masih bagi aku kesempatan untuk tabah dlm mengharungi hidup maupun dugaan yg dtg..mcm2 aku da lalu thn nih..nasib baik balen..ade suke ade duke..aper2 pun aku bersyukur atas ape jua yg telah diberikan olehnyer…alhamdullilah…

~ by pssst-akuler on January 13, 2009.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..