Tuesday, May 26, 2009

Menghitung Hari…

assalamualaikum..

lately ni malas je nak buat aper..malas nak g keje..malas nak buat keje..buat sket da setop..layan internet pun malas jugak..apo la anak jadi kek ko ni pija oi..huh!!! pastu kepale cam sesak je nih..tp nak try senyum sentiase nih..awet mude org kate..hihi..

menghitung hari :

* bile laa nak masuk tahun baru..tak lame je lagi..ai tak sabau lak rasenyer..nape tah..mintak2 yg baik2 saje laa yg aku nak hadapi..amin

* cam tak caye jer 20 & 21 ni nak attend kusus kawen..hahaha..ari ni dpt sijil, sok gak aku g nikah..hahhaaa amin * nak setelkan utang yg mengendeng2 kat aku nih..

* bila aaaa nak setat menabung nih..da mule da belajo campak atleast 50 masuk buku..janji buku yg takde kad atm..selamat sket duit aku

* ni yg paling parah, baru kul 11 lebih..lambatnye kul 6 aku nak balik laaaaa…

* nak g cuti2 malaysia ujung tahun nih..bajet? aduhai…belasah je laa…

sekian, terime kasih…….

~ by pssst-akuler on December 11, 2008.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..