Wednesday, May 27, 2009

PERAK TOUR DEC 2008

salam tahun baru korang...
huh..terdetik nak share ngan sume peminat2 aku kat sini..hehehe

pade yg rajin bace blog aku nih..ikuti laa rentetan rengekan aku g perak aritu…

25 DEC 2008

mlm tadi tido lewat..bleh ke aku bangun awal, ternyata kepoweran aku telah terbukti, akhirnye aku berjaye bangun, bersiap2..awat takde msg2 lgi ni, kompem tido lagi…tup2 da sampai dpn umah..nasib panctual..

otw call hotel ckp sampai lewat…ok2..takde hal..kate cine tu!! hehehee..lebih kurang kul 2 gak sampai..tak byk aktiviti pun yg aku buat..ptg tu g TELUK BATIK..pusing2 lumut..mlm tdo ngan nyenyaknye..

kat Teluk Batik

kat Lumut

26 DEC 2008

arini plan byk, nak g gua tempurung..nak g kellie castle..nak g pasir salak tapi sungguh menyedihkan kiteorg telah tersalah pilih jalan…jauh tol g nyer..org ikut gopeng, kiteorg g kampar…!! alih2 tak sempat nak jumpe pasir salak..maybe next time

sonok woo..masuk gue tempurung..mcm2 ade..!! golap gelite..hanye ditemani lampu2 neon sepoi2 bahse..ni masalah aku ni..gayat!!




Penatttttttttttttt…..duk seblah pun penat, lum lagi bawak..sape suruh bawak manual..kalau bawak auto, celah2 lori pun aku leh bawak laa..hihihih

27 DEC 2008

ari ni nak g pangkor…..lewat laa jugakk..kul 11 baru naik feri,,sampai pangkor amik moto..merempit aku!! mahal gak sewa RM30..tp ok gak..jalan2 tgk batu bersurat..tgk2 mat2 salleh yg sekse seksi..makan chiken chop rm16 tu satu set..sedap gak la..


petang tu balik lumut balik, singgah taman paya bakau..manyak monyet..peramah sgt..rase nak tampau2 je monyet tu…!!



28 - 29 DEC 2008

pagi da kuar g cameron….1st time g cameron..aku tak nak cite lebih2 pasal cameron..nanti aku jadi hulk..aper2 pun hepi sebab sampai jugak….tips: jgn g sane time cuti, jem tahap etonyok yg menyakitkan jiwe rage laa..



sekian, terima kasih!!!

~ by pssst-akuler on January 14, 2009.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..