Thursday, April 12, 2012

1 month - Qaiser


Salam satu Selangor.


Today my 2nd baby boy become 1 month. Hari ni muntut mulus die akan dicucuk. 5 perkara yang Qaiser perlu tahu:


· Diberi name as Yushua then ditukar kepada Qaiser.
· Starting dulu, selalu kembung perot sebab mummy die suke minum MILO.
· Suke naikkan kepala even awak baru je berumur 20 hari
· Suke kene pelok
· Suke tidor



Cepat-cepat besar ok. Boleh pergi jenjalan nanti.

Dari AKU,

Monday, April 9, 2012

Selamat Pegantin Baru

 Salam.

Selamat pengantin baru. Kenal tak lama. 6 bulan pun tak sampai. Tapi sebab dah kerja satu tempat, satu jabatan so anggap sahaja aku harus pergi. Lagipun aku memang dah lama tak pergi mana-mana kenduri.

Kenduri ni tak jauh mana. Dekat Shah Alam je pun. Tempat yang dah lama aku pinggirkan. Tempat yang pernah aku takluki kira-kira 10 tahun lamanya. Huh.

Aku pergi dengan Eca. Secara tak sengaja aku bawak Rayyan sekali. Kesian tengok die menangis-nangis nak ikot. Rayyan, you have to know what you did yesterday. Malu ibu sekejap. Tapi dalam masa yang sama ibu kesian kat awak. Terus tak nak makan dah. Bile ingatkan balik, it’s not your false. Meja tu yang bengongkan.

Anyway Faishal. Selamat Pengantin Baru. Moga berbahagia hingga ke akhir hayat.






Dari AKU,

Tuesday, March 20, 2012

Training dan Makan

Salam.

Meluangkan masa untuk sedikit coretan yang tah ada tah idak manusia yang nak baca. Sekarang aku dah gemuk. Asik training pastu makan. Dulu aku 48kg jer, now aku dah 53kg. Semua dah tak muat. Uwaaaaa...

Susah nak control makan. Balik umah mak masak sedap-sedap. Macam rugi je tak makan. Hari Sabtu aku join gak senamrobik tapi lepas bersenam aku cari kedai nak makan nasi lemak. Tambah balik lemak.

Tibe-tibe aku seteres. Serius.



Dari AKU,





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..