Monday, April 9, 2012

Selamat Pegantin Baru

 Salam.

Selamat pengantin baru. Kenal tak lama. 6 bulan pun tak sampai. Tapi sebab dah kerja satu tempat, satu jabatan so anggap sahaja aku harus pergi. Lagipun aku memang dah lama tak pergi mana-mana kenduri.

Kenduri ni tak jauh mana. Dekat Shah Alam je pun. Tempat yang dah lama aku pinggirkan. Tempat yang pernah aku takluki kira-kira 10 tahun lamanya. Huh.

Aku pergi dengan Eca. Secara tak sengaja aku bawak Rayyan sekali. Kesian tengok die menangis-nangis nak ikot. Rayyan, you have to know what you did yesterday. Malu ibu sekejap. Tapi dalam masa yang sama ibu kesian kat awak. Terus tak nak makan dah. Bile ingatkan balik, it’s not your false. Meja tu yang bengongkan.

Anyway Faishal. Selamat Pengantin Baru. Moga berbahagia hingga ke akhir hayat.






Dari AKU,

2 comments:

GADIS INI said...

berjaya copy ke.. hehehe ""jgn"" up pic sy dkt debok oke..hahaha

Miss PIJAOSIX said...

upload je. tak boleh copy pun larling..sedih!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..