Tuesday, March 20, 2012

Training dan Makan

Salam.

Meluangkan masa untuk sedikit coretan yang tah ada tah idak manusia yang nak baca. Sekarang aku dah gemuk. Asik training pastu makan. Dulu aku 48kg jer, now aku dah 53kg. Semua dah tak muat. Uwaaaaa...

Susah nak control makan. Balik umah mak masak sedap-sedap. Macam rugi je tak makan. Hari Sabtu aku join gak senamrobik tapi lepas bersenam aku cari kedai nak makan nasi lemak. Tambah balik lemak.

Tibe-tibe aku seteres. Serius.



Dari AKU,

3 comments:

Anisa Hang Tuah said...

jom jom diet =)

GADIS INI said...

hahahaaa...

ghost writer said...

kuatkan semangat, Pija. masih leh lagi tuh. try tarik nafas. leh lagi tak?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..