Friday, January 7, 2011

Cuti Cuti Cuti

Memanjang bercuti aku ni. Tapi kali ni bercuti sebab adik aku nak kawen ahad nih. So jumpe korang balik on Selasa.

Jangan nakal-nakal babeh.

Dari AKU,

Thursday, January 6, 2011

Cameron Highlands : Edisi Final

Hari kedua yang best. Badan pun dah sehat sikit. Tidur pun dah cukup. Pagi-pagi lagi dah keluar. Lepas breakfast aku dengan segar bugarnye pergi melawat kebun strawberry, kaktus valley dan macam-macam lagi.

Dah penat nak cerita. Layan gambar je la yer.


Dari AKU,

Cameron Hinglands Part 3 : Edisi Layan Gambar

Pagi Isnin sampai tu badan dah penat. Memang tak plan nak pergi mana-mana. Tapi tak leh check in lagi. Mengantok tak ingat. So aku layan ladang teh. Dah layan ladang teh, jam baru pukul 10 pagi. Laju-laju layan taman rekreasi kat sana lak.

Pukul 11, aku call tempat tu, ha boleh masuk. Waa best. Dapat mandi..!!

Dah tidur, kul 2 bangun. Lapar la pulak. Lepas makan, naik hotel balik. Sambung tido. Pukul 3 macam tu aku terbangun balik. Aduhai, perot rase sakit macam hari tu. Amik ko, tak sampai 10 minit, aku muntahkan semua benda yang aku dah telan.

Huh, yang pasti TUA makin mengejar. Salah makan dah mule sakit perot. Kesian sungguh aku. So, malas cakap banyak, jom layan gambar yang aku sempat snap hari-hari pertama kat sini. Malam tu aku jenjalan kat pasar malam tapi tak snap pic sebab sejuk sangat nak kuarkan kamera pun malas.

Layan...



Dari AKU,





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..