Thursday, January 6, 2011

Cameron Highlands : Edisi Final

Hari kedua yang best. Badan pun dah sehat sikit. Tidur pun dah cukup. Pagi-pagi lagi dah keluar. Lepas breakfast aku dengan segar bugarnye pergi melawat kebun strawberry, kaktus valley dan macam-macam lagi.

Dah penat nak cerita. Layan gambar je la yer.


Dari AKU,

8 comments:

biskut said...

tang makan memang best kan..hihi.lama nih tak makan sedap2.

Encik MamaT said...

sempat lagi ko updet... haha

i am S!L4H.. said...

sdapnye desert tu.........
kak pija,silah org pahang pon x smpai cameron lg..sedih nye..
T_____T

velasrizal said...

weh sonok nye pi cameroon... ketemuk kita yuk ahad ni hehe

Jadual Perlawanan AFC Piala Asia Qatar 2011 (AFC Asian Cup Qatar 2011 Match Schedule and Time Table)

aibaks said...

pija.. aku nak bagi award ni.. amik la yerk

NuSaNa NoSa 91 said...

yezza~ semua tmpt tuh keen dh gi. best3~ ^_^

nur said...

pija
nasib baik da penah pegi CH..
takde la jeles bila nengok gambo2 ni
ALL IN ONE

Gayahspears said...

wah bestnyer jejln... Gayah pon baru balik bercuti nie..huhu.. tp da lame tak g Comeron la :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..