Thursday, January 6, 2011

Cameron Hinglands Part 3 : Edisi Layan Gambar

Pagi Isnin sampai tu badan dah penat. Memang tak plan nak pergi mana-mana. Tapi tak leh check in lagi. Mengantok tak ingat. So aku layan ladang teh. Dah layan ladang teh, jam baru pukul 10 pagi. Laju-laju layan taman rekreasi kat sana lak.

Pukul 11, aku call tempat tu, ha boleh masuk. Waa best. Dapat mandi..!!

Dah tidur, kul 2 bangun. Lapar la pulak. Lepas makan, naik hotel balik. Sambung tido. Pukul 3 macam tu aku terbangun balik. Aduhai, perot rase sakit macam hari tu. Amik ko, tak sampai 10 minit, aku muntahkan semua benda yang aku dah telan.

Huh, yang pasti TUA makin mengejar. Salah makan dah mule sakit perot. Kesian sungguh aku. So, malas cakap banyak, jom layan gambar yang aku sempat snap hari-hari pertama kat sini. Malam tu aku jenjalan kat pasar malam tapi tak snap pic sebab sejuk sangat nak kuarkan kamera pun malas.

Layan...



Dari AKU,

5 comments:

ghost said...

mesti pergi berdua nih..hihi.

walaupun dekat aja tapi lum penah pegi lagi CH nih pija..adoyai.

nuranne said...

Jalan2 tengok gambar CH ni.

Miss PIJAOSIX said...

bisk -> mcm pawang je ko nih...huhuu

NuSaNa NoSa 91 said...

erkkk~ asal seua gmbr kak pija je?? xde org lain ke?? akak gi ngan sape je nih?? musykil2~ =.="

nur said...

Pija
cumil la bag
ALL IN ONE






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..