Sunday, December 8, 2013

Pameran Dainasour

Ingatkan nak sambung kisah Bandung. Tapi nanti-nantilah eh. Petang semalam sempat bawak Rayyan pergi tengok pameran dinosaur. Ok. Rayyan ni fanatik dainasour. Ape jenis dinosaur dia tahu. Pantang nampak dinosaur - mesti dia nak beli. 

Pameran ni dekat Putrajaya, persint 5. Untuk dewasa RM10. Kanak-kanak atas 5 tahun RM6. Pada aku tempatnya tak lah besar mana. Bawak budak-budak ok lah. Orang tua macam aku ni takde feel apa-apa. Yang kelakar si Rayyan. Mula-mula masuk meroyan takut. Sampai mengigil-gigil. Perlahan-lahan cool down kan dia. Lama-lama dia ok.

Jom layan gambar!





Dari AKU,

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..