Thursday, December 12, 2013

Aquria KLCC

Salam hari Kamis uols.

Aku cuti hari ni. Apa motif amik cuti pun aku tak tahu. Sebenarnya saja-saja apply sebab bos aku tu ada penyakit sengugut. Orang lain tak boleh nak cuti, dia cuti takper. Tapi siapa sangka dia approve. Alhamdulillah. So, aku lepak je lah umah sambil goyang kaki layan anak-anak buah tiga orang nih. Lagipun semalam penat jugak bawak budak-budak ni pergi Aquria KLCC. 

Hari ni nak updet pasal semalam. Semalam aku, Rayyan, alang and family pergi Aquria, KLCC. Kiteorang bertolak dari umah pagi dalam pukul 9.30. Breakfast dulu. Dah kenyang baru bes nak berjalan. We all naik ERL sampai KL Sentral. Dari sana, we all naik LRT. Jakun macam apa je Rayyan dengan Qaiser. Sampai sana, mak kau gila panjang nak berator. Nasib baik ada tempat menunggu. Cipong - adik ipar aku yang berator sorang-sorang. Ruang menunggu tu ada tv besar. Bolehlah nak lekakan budak-budak sekejap.



Tiket normal nak masuk kat sini agak mahal tapi pada aku berbaloi lah. Sekali sekala. We all book tiket awal-awal dekat living social aquria. So untuk orang dewasa hanya RM28 insted of RM38 dan kanak-kanak atas 3 tahun hanya RM22 instead of RM28. Murah skitlah kan.

Apa-apa pun we all happy. 

Just for your info - untuk beli tiket dekat living social sampai 31 July 2014. So, lama lagi. Boleh kumpul duit dari sekarang.








Dari AKU,

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..