Wednesday, February 27, 2013

Pulau Langkawi - Part 2

Salam..

Dah sekian lama, baru nak update yang part 2 plak. Macam korang baca. Tak baca pun takpa hokey. Sekadar menulis untuk kenangan hari tua. Sok boleh tunjuk kat anak cucu. Ginilah nenek masa muda-muda dulu. Cantekkan. Huh!

Kesinambungan part 2. Tak banyak pon nak update. Hari kedua yang seharian berjalan. Dari pagi ke petang sampai lak ke malam. Walaupun frust tak dapat naik cable car tapi we all repeat naik keesokkan harinya. So, buat mereka yang nak mai sini, jangan datang hari Rabu ye. Dieorang buat maintenace servis. Tengahari baru bukak. Silap haribulan langsung tak bukak.

So, kiteorang mai balik hari ketiga. Pengalaman naik cable car. Ermm, macam mane nak cakap eh. Ini kali kedua aku naik. Sejujurnya aku memang jenis gayat. So, memang kejung la dalam tu. Mak tak payah ceritalah. Dah takde darah kat muka. Menjerit tak ingat dah dia. Bila sampai atas masing-masing enjoy. Bes gile.


Ok. Kalau pergi Langkawi tak sah kalau tak pergi beli cokelat. Korang kena pergi gak Makan Mahsuri, beli minyak gamat, Padang Matsirat dan Underworld Water. We all tak masuk Tengok ikan sebab ramai yang update dah takde apa kat dalam tu. Ikan dah banyak mati.

So, apa yang aku boleh cakap. We all happy sangat. Tak sabar plak pergi untuk next trip.

Rumusan terakhir,

Sewa innova auto RM250 untuk 3 hari 2 malam
Motel dekat AB Motel mengadap laut. Family room boleh muat empat orang RM120 satu malam.
Minyak selama 3 hari RM70- Terlebih isi.
Tiket flight return RM79

Pesanan terakhir, marilah bercuti ke Langkawi.



Dari AKU,

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..