Wednesday, December 19, 2012

Dinner - Ala ala Retis gitu

Jujurnya aku tak suka nak join dinner. Lagi- lagi dinner yang nak bertema bagai. Nak cari baju lagi. Nak cari aksesori lagi. Ish lecehlah nok. Last aku pergi dinner 10 tahun lepas. Tu pun malam pra graduate masa kat uitm dulu. Hahaha.

A night at award show. Yeah. Itulah die tema makan malam SKMM bagi tahun ni. Ala-ala dressing macam artis gitu. Ikotkan aku malas nak join. Tp taknak ler dikatekan anti sosial, so aku gigihkan jugak pergi. Target malam tu nak dapat note. Ade 40 bijik tu. Takkan sebijik pon tak kenekan.

Ok. Malam itu aku pakai simple je. Nak kate dress bukan dress. Nak kate jubah bukan jubah. Ah belasah je. Janji pakai baju. Tujuan utama nak makan je pon. Dah makan, dah kenyang baru balik. Haaa. Untuk pengetahuan korang, malam tu takde rezekilah nak dapat note. Aku dapat ice cream maker je, dari Kendwood gitu. Jadilah dari takde kan. Kau ade?

Ok kengkawan. Dah abis. Aku nak sambung meeting yang mana aku terpaksa datang tapi tak paham apa lagi setakat nih.

Babai.




Dari AKU,





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..