Saturday, November 17, 2012

Kisah 4 hari

Tinggal esok je lagi. Hari Isnin aku dah kene masuk opis balik. Aduh sengalnyer rase. Malasnyalah hai nak mengingatkan kerja-kerja yang tertangguh. Apparaisal lagi nak kene hadap. Peel bos yang kekadang sesungut lagi nak kene hadap. Aduhailah, bebel banyak pun tak guna, nak tak nak kene hadapkan jugak.

Ermm.. 4 hari aku cuti. Paling sedih cuti kali ni aku tak kemana-mana pun. Plan punyalah baik. Plan asal nak pergi Cameron Highland. Tak jadi plak atas alasan cuaca. Lagipun nak bawak budak kecik. Then we all rancang nak pergi Hot Spring Sg.Klah, tapi batal jugak sebab hotel fully booked. Frust giler lah. So jadilah kiteorang penunggu rumah dalam 4 hari nih. Tapi takpe lah, adelah hikmahnye tu . Ayat sedap hati ni uols.

Nasib baik tahun depan nak cuti-cuti Malaysia. Yeah. Tak sabar sangat. Bukan senang nak kumpol satu family. Tunggu.....!!! Yang penting enjoy giler layan anak tuti fruti kat umah.



Dari AKU,

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..