Friday, October 19, 2012

Bosan

Salam Jumaat.

Tadi belek-belek kaizenHR, banyaknya cuti aku lagi. Ada lagi dalam 8.5 hari. Ikutkan aku boleh carry semua. Ok gak kalau nak angkut ke tahun depan sebab tahun depan nak pergi cuti-cuti Malaysia. Dah confirm dua tempat. Tak jauh mana pun tapi bolehlah untuk geli-gelikan jiwa, rehatkan minda. Dalam Malaysia lagi. Tapi, aku macam nak amik cuti dalam 2 hari lah.

Ada lagi 2 bulan nak masuk tahun baru. Cepatnyelah masa berlalu. Tapi abaikan cerita azam baru, yang lebih teruja aku dan rakan-rakan nan senja ada plan nak jenjalan. Harap-harap menjadi lah. Rasanya dah lama tak jumpe budak-budak nih. Even dekat tapi dek kerana komitmen kononnya dan masalah-masalah kecik yang tak dapat nak elak, datingnya selalu terbatal. 

Aku menulis sementara menunggu jam 10 sebenarnya. Ada meeting. Hah. Malasnya lah. Dan doakan jugak aku tak kene pergi training nextweek. Gila lama training tu. 3 minggu beb. Pengsan...!!!



Dari AKU,

1 comment:

ghost said...

kalau cuti ku tinggal 10 hari pun aku dah mati kutu dah. paling sedikit cuti aku bersisa berakhir setahun adalah 30 hari.






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..