Saturday, September 8, 2012

Tahniah. Coming soon family members

Tahniah. Rezeki Allah sapekan boleh menduga. Alhamdullilah. Adik ipar aku dikhabarkan sedang pregnant 4 minggu. Tahniah dek non. Tahniah Ayie. Tak sabar lak rasanya. Ikut conggak bengong aku, bulan 6 nanti dia keluar. Nanti keluar on 14 June yeh. Leh celebrate togeder-geder.

Merupakan anak buah aku yang keempat. Insyaallah. Buat Eca, jaga kesihatan. Jangan ganas-ganas. All the best. Alangkah besnya kalau dalam perot tu kembar. Hahahaha..

Dari AKU,

6 comments:

Suara Kalbu said...

Waahhhhhh..... macam baru je lagi baca citer majlis kahwin diorang. Alhamdulillah... Tahniah dari ida untuk awak sekeluarga :-)

nur said...

Pija dear,
congrats le bakal dpt anak buah lg..
semoga adik ipar tu dipermudahkan sepanjang hamil dia..

nazirulhazwan~ said...

nak baby jugak :(

nazirulhazwan~ said...

nak baby jugak :(

GADIS INI said...

hohoh..terharu,sebak, gumbiraa..syukur alhamdulilah..

ghost writer said...

tumpang happy jugak untuk family kau, Pija

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..