Monday, August 13, 2012

Bengkel penyediaan nota jemaah menteri dan Iftar di Marriot

Pergh. Dah lama tak tulis tajuk goblog panjang-panjang. Dah lama ke tak pernah langsung. Aku pun tak ingat. Balik kepada cerita asal. Berpeluang pergi bengkel macam ni time bulan puasa - agak menyalitkan jiwa sanubari. Sedikit seronok bile hujung-hujung email ade bagitau juadah berbuka puase disediakan. Auwww. Sedikit teruja sebab dim sum lat Marriot ni sedap. Haha.

Bertempat dekat Mariot. Dari jam 9.30 pagi sampai 6.30 petang. Waduh. Seriusly, sesak nafas. Mula-mula mamat dari jabatan kabinet ni membebel, aku teruja gak. Banyaknye benda yang aku tak tahu. Apa itu jemaah menteri, apa itu nota, memo. Tapi bile masuk je jam 2, aku dah mula berperang dengan mata. Tangan dah mula nak wasap-wasap. Dah tinjau fesbuk.Tapi part paling bes - makan. Iftar pertama diluar kawasan rumah Pak Ali.


-sekitar Marriot-


Nota : rindu budak2 sek4


Dari AKU,

3 comments:

Suara Kalbu said...

Ohhhhhhhhhhhhhhh i like Marriot but tak suka pegi kursus atau seminar hahahahahaha

nur said...

pIJA DEAR..
AMBOI2.. BERBUKA KAT MARIOT TU.. JELESS..

Miss PIJAOSIX said...

SUARA KALBU : samelah. Suka marriot. Tapi tak suke kalau kene pergi kursus or seminar..Hehee

NUR : Ala Nur, pergi kursus dapatlah mkn kat sini. Hee






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..