Monday, March 5, 2012

Menghitung Hari

Salam..

Sedang menghitung hari. Ingatkan die dah kuar semalam. Tapi until now, he still inside her mummy tummy. Cepatlah sayang. I can't wait anymore.



p/s: tak sabar nak tengok cipong junior


Dari AKU,

4 comments:

velasrizal said...

nti upload gmbr anak zie ek

Maya said...

salam pija..lama tak jenguk awak

Cik SHiNJU said...

Salam...

nak dpt anak buah ekh?
sabor..sabor...dia xleh dok dalam
tummy tu smpai besar..smpai masanye kuar gak nt... :P

Miss PIJAOSIX said...

@ Valesrizal : dah kuar dah pun babynyer...

@ Maya : wsalam, itu la.

@Cik Shinju : dah kuar dah awak...heee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..