Sunday, January 15, 2012

Ringgit Malaysia


Gaji dah masuk. Awal. Dalam seronok dapat gaji awal tapi takut jugak terhabis awal. Jom Shopping!!


Dari AKU,

12 comments:

nur said...

Wah.. Dah masuk gaji Pija.. Seronokle shopping CNY ni ye?hehe..

ieda said...

wah syoknyeeeeeee ;)

Woofer Storm said...

tu benda paling ditakuti..

#takut belum cukup hujung bulan da paksa ikat perut,hehe

Shahazrin said...

bulan depan punya lambat lagi..huhu

Suara Kalbu said...

Dulu-dulu masuk mula-mula kena kejutan budaya gaji masuk awal bila ada satu-satu perayaan, memang gumbira. Tapi kena hati-hati. Takutnya masuk awal, habis pun awal. Lepas tu sakit betul nak tunggu bulan depan hhihihihihihi.

Kalau dapat gaji awal, ida settlekan semua yg patut disettle tu cepat-cepat. Sewa, bil, kereta..semua bayar awal.. pengalaman mengajarku huhuhu

ghost writer said...

nak minta derma dari kau lar,Pija.

agak2 kau bagi derma tak kat aku nih?

:)

Miss PIJAOSIX said...

NUR : Jom Nur. Kite shopping limau!

IEDA : Jom kak, g shopping

WOOFER STORM : Tau tak pe. Menakutkan dan memeningkan kalau terpakse ikat perot sementara nak tunggu gaji.

Miss PIJAOSIX said...

SHAHAZRIN : Mmg lambat sangat lagi pun.

SUARA KALBU : Betol tu ida. Memang planing nak setelkan ape yang patut dulu.

GHOST WRITER : Meh dtg sini. Aku derma sikit kat ko. hee

missSenget said...

seronoknye..seronoknye...!!



jom2...belanja...

LadyBird said...

xnak shopping.. nak simpan duit tu.. hihihi..

Myra Jay said...

Kena betul2 menyimpan tu untuk gaji bulan depan pada hujung bulan :)


p/s : Pls vote me on FB
https://apps.facebook.com/boniavalentine/?share=276694f128094ba57c7.46496071
TQ

Miss PIJAOSIX said...

MISS SENGET : Jom la kalau tak malu

LADYBIRD : Hehee...Jom simpan dalam ASB

MYRA JAY : Memang pun. Takot kene ikat perot. Heee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..