Tuesday, January 3, 2012

HAI 2012

BYE BYE 2011.

Terpalit hanya kepahitan di awalnye. Terduduk, tersadung, terdampar dan akhirnya disudahi dengan kesedihan dan kesakitan. Tapi aku gagahkan hati, kuatkan jiwa kenangkan keluarga, dan aku harus bangkit. Bangkit seboleh-bolehnya. Berjuang sehabis mungkin. Aku mengadu, aku menangis hanya padaNya. Alhamdullilah, aku temui kebahagian. Bahagia dipenghujung tahun 2011.

Selamat datang 2012.

Pinta aku hanya kebahagian yang hakiki. Aku tak sanggup nak sakit lagi. Betol tak sanggup. Ya Allah, lindungilah aku. AMIN. Berilah apa yang sedang aku impikan. AMIN. Ampunkan segala dosa-dosaku maupun dosa kedua orang tuaku, keluargaku. AMIN. Murahkanlah rezekiku. AMIN





Dari AKU,

3 comments:

GADIS INI said...

amin

KuNanGKuNanG said...

amin..moga tahun ni lebih baik dari tahun seblumnye...selamat tahun baru..:)

Suara Kalbu said...

Amin ya Rabbal Alamin..

Semoga 2012 dan tahun tahun mendatangkan memberikan kita kesihatan, kebahagiaan , dimurahkan rezeki dan segala yang baik serta dihindarkan perkara yang buruk.






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..