Tuesday, December 27, 2011

Run for Energy 2011






Berkesempatan menyibukkan diri dan membuang sedikit lemak adalah sesuatu yang menyegarkan. Dapat pulak berpeluh, rasa sangat dah kurus. Tak pernah pun ikut mana-mana larian tapi bila dah kerja SKMM ni, ada peluang dapat berlari secara percuma – dekat pulak, apa salahnya join.

Ok. Aku ajak Eca. Die pun minat nak ikot. So aku jadi peserta wanita yang akan lari sejauh 7km. Jauh dan menjadi antara peserta yang lambat sampai sebab aku lari pecut masa mula-mula tapi pancit nak masuk 10 minit berlari. Hampeh!

Tapi, aku enjoy!!!!


Dari AKU,

4 comments:

fiverul wan said...

bersenam angkat besi berenang berlari,
jagalah badan serta kesihatan diri.. chaiyokk chaiyokk

4kopisusu Online said...

happy blogging gan

follback ya
aku udah follow

Miss PIJAOSIX said...

fiverul wan : mcm berpantun je dah! hehee

4kopisusu Online : tq for following me..:)

ZORA said...

bgusnyer..sekali sekala lakukan xtiviti yg baik untuk ksihatan..:P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..