Monday, December 5, 2011

Pocot Pocot

Salam Monday Blues,

Agak keletihan hari ini. Salah satu sebab aku dah berjaya menamatkan larian sejauh 7km pada hari Sabtu lepas. Hebatkan? Jauh tu beb. Ingat dekat. Pada aku jauhlah. Hehehe. Dah lah hari Sabtu berlari manja, hari Ahad pulak leh layan senamrobik dengan poco-poco. Tapi, memang terbaiklah. Memang best. Nanti aku cerita lagi.




sharing :
Percaya atau tidak, instructor yang ajar tu berumur 61 tahun. Hebat!!


Dari AKU,

3 comments:

apek poyo said...

elok la tu..jago kesihatan..huhuhu
den pun kalau tak hujan potang-potang poie joging

deqlis said...

hmm biasa laa mon blue nie...alangkah sodappnya klu dpat ZZzzzzz ..heheh

missSenget said...

7km sgt jauh...!!

gigihnyaaaa....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..