Wednesday, August 10, 2011

Lestari, UKM Bangi

Menarik tempat nih. Cantek. Berbeza dengan tempat aku setadi dulu. Mungkin jugak sebab suasananye yang penuh dengan pokok yang buat aku suke. Aku kan pencinta alam sekitar. Anyway, salam hari Rabu untuk aku dan kawan-kawan yang rajin nak singgah kat sini.

Alhamdullilah. Hari ketiga aku di UKM, Bangi. Takde apa yang mencabar setakat ini. Pc pun asik hang jer. So, melepak je lah keja. Ape lagi nak buat. Sambil-sambil usha blog, tulis entry ni tapi tak tahu nak karang ape. Anyway, aku bersyukur dengan rezeki ini.

Dah lama tak tengok akaun nuffnang. Sekali banyaknya BE. Tapi sebab aku tak aktif, tak la masyuk. Yang dah jadi ME pun banyak. Dulu mase aku gigih takde pulak nak kasi. Bile aku dah malas nak layan, baru nak bagi. Gini rupenye caranya.

Now, i'm back babeh.

Dari AKU,



6 comments:

Anisa Hang Tuah said...

all the best!

Lizzie Yasmin said...

Akak, ada lagi upanya...

hye, olicksya here :) said...

selamat berkeje owg gomen..hehehehe.
jgn lpe jnj2 mu..mau lanje makan..aisey..hik3

Prince Halilintar said...

mesti udara kat situ pun segar byk tumbuh2an...

Encik MamaT said...

mcm tak caya je ko pencinta alam sekitar.. haahaha

Miss PIJAOSIX said...

Anisa Hang Tuah -> tq babeh

Lizzie Yasmin -> alhamdulillah..ade lagi.

Olick Sya -> no problem at all

Prince -> segar sangat

encik Mamat -> ko mmg....!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..