Wednesday, March 23, 2011

Tadaa..



-kdt kat uncle google-


p/s: mencari erti sebenar HIDUP



Dari AKU,

13 comments:

OLick SyaSya said...

alo cian..hehe

missSenget said...

mencari erti sebenar hidup kt mana??

nak cari gak sis..

T__T

velasrizal said...

busy apa cik pija weh

Liverpool, Chelsea VS Malaysia Siri Jelajah Asia Julai 2011

nur said...

dear.. hargaila masa lapangmu sebelum bizi ye.. hiks..

JOM KE: ALL IN ONE

ghost writer said...

sibuk mencari erti sebenar hidup...(humming lagi...)

AngahSayang2314 said...

ciannyer dia sibuk ke????

Cik Bidadari said...

amboi.... saya sibuk fikir hal org... adoi... makan dalam dah nie...
nie facebook kita tau --> http://en-gb.facebook.com/bidadari7syurga

Miss PIJAOSIX said...

OLICK SYASYA -> kesian je tak cukup!! meh tolong sini..

MISSENGET -> di mana-mana sahaja asalkan hidup lebih bererti...

VELASRIZAL -> ish, mcm2 dibusykan ni..hihi

NUR -> betol tu..!!

Miss PIJAOSIX said...

GHOST WRITER -> huhu....humming...!!

ANGAHSAYANG2314 -> mcm tu la angah..

CIK BIDADARI -> dah add, amboi baiknye tolong pikirkan..hihii

Qaseh dalia adelia said...

hihi sibuk sokmo sis kite neh

Prince Halilintar said...

sama la..prince bz giler rini..mlm ni baru dpt online..hehe

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said...

alolo cian...

NuSaNa NoSa 91 said...

paling cantik, tulisan sibuk dlm jawi tu~ hiks~ ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..