Tuesday, March 1, 2011

Penat dengan DIRI SENDIRI

Penat. Mungkin itu perkataan yang paling sesuai untuk aku luahkan apa yang terbuku kat dalam hati ini. Fizikal aku memang nampak aku ok. Masih lagi nampak gagah bak gaban. Tapi otak aku? Totally lost. Penat nak uruskan itu ini. Bila nak selesai pun aku sendiri tak pasti.

Rumusan yang aku dapat, semuanya tak akan mudah untuk diselesaikan. Putuskan. Ye, aku putuskan untuk menyerahkan bulat2 padaNYA. AKu dah berusaha tapi aku tak berdaya. Bantulah aku Ya Allah.

Amin.

p/s: Terima kasih untuk teman yang blanje aku makan tadi.

Dari AKU,

6 comments:

GADIS INI said...

senyum tak perlu kata apa²

Qaseh Dalia said...

sis ade prob apa..always macam ni cheer sis !

nur said...

Makan apa tadi?.. mesti best kan kalau makan free ni..

Lepas ni hepi2 plak ye..
Jemput ke:ALL IN ONE

n@jwamz said...

yaa..tell Him..
He will help u dear:)
Subhanallah...

Miss PIJAOSIX said...

olick -> tgh terlebih senyum la nih...

qaseh -> mcm2 benda nak kene pikir..serabut lah!!

nur-> makan nasi kandaq...hihi

najwan -> hanya DIA tempat org mengadu..

Qaseh Dalia said...

apa yg sgt2 serabut tu soal cinta ?kehidupan?






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..