Monday, March 14, 2011

Balik Kang, Nak TIDO


Nak TIDO.

Balik kang saper-saper kacau aku memang aku kasi pelempang. Tak caya meh try. Hehehe...Aku tak sabar nak balik umah nih. Nak TIDO puas-puas. Dah la malam tadi tak dapat nak tido sangat. Mana lah datang batok yang tiba-tiba mengacau pukul 4 pagi. Aku pun pelik. Kau pelik tak?

Kawan aku suruh minum air asam. Adoi, air coke tak boleh ke? Tak pun air neskepe ais?


Nota Hati : Kesan terlebih tidur lebih membimbangkan.



Dari AKU,

13 comments:

NUUR AN NOR said...

OIIIII BANGON!!!!!!!!!!!!!!!

ngeh. tak kena pelempang pon.hehehe...dah bgun nanti jemput dtg ke belpg nuur yer

Princess Nur said...

pija, minum madu+air limau nipis..jgn campur air.. *kucing tu comelll..meoww*

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tido lah..rehatkan diri

ghost writer said...

taknak kacau lar....

selamat beristirehat..

*pija:blog kamu detected malware.

Ogy said...

hehe ade plak nk minum coke/neskepe..kalo batuk jgn minum yg bercaffein..lg teruk batuknyaa...
leh try juga minum madu yg diperah dgn limau nipis utk legakan tekak tu

~ PIJA ~ said...

nur -> takat jerit kat sini tak kene la pelempang..try jerit kat teliger akak nih...hihiii

Princes Nur -> org try air asam je selalu..tq kak

LM -> yup...

~ PIJA ~ said...

Ghost -> dah secan dah!! Tq

Ogy -> tq for sharing..MADU eh?

AngahSayang2314 said...

kak nak cepat baik kan munum air coke vanilla hehehe..acah jer.... ada org kata minum madu tapi angah tak pernah try angah minum kicap & perah limau sikit...

nur said...

comel kucen..
:ALL IN ONE

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said...

comei kucing..kena bangun jugak..nak lempang meh lempang la...huuhuh

Cik Bidadari said...

comel.... rest... tu cukup ke? pinjam kucing yeakk... bleh yeakk....

~ PIJA ~ said...

AMIRA AYIYA -> alahai mintak dilempang plak..gheram je den dengar..hihiii

CIK BIDADARI -> amik la. akak relakan..uwaaaaaaaaaaaaa

NuSaNa NoSa 91 said...

jom tito cama-cama, nak?? hihihihihi~ ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..