Monday, February 21, 2011

Khas buat DALILATI

Salam..

Buat blogger Dalilati, aku nak ucapkan salam hari lahir yang ke 32 tahun. Die bukan takat blogger pada aku. Tapi seriusly, die adalah sahabat yang baik tika ini buat aku. Terima kasih kerana sudi menjadi sahabat aku.

Buat ila, moga apa yang ko hajati selamat ni terus dinikmati dan dimakbulkan Allah. Aku sentiasa doakan yang terbaik buat ko. Amin...


Kata-kata Abu Hatim :
“Orang yang bijaksana,akan bersahabat dengan orang yang panjang akalnya,kuat agamanya,luas ilmunya,tinggi akhlaknya dan diwaktu mudanya hidup dengan bergaul dengan orang-orang yang soleh. Barangsiapa yang tidak menjaga persahabatannya, dia tidak akan dapat merasai nikmat persahabatan. Barangsiapa yang memutuskan persahabatannya disebabkan ‘takut kena’,maka dia akan hidup tanpa bersaudara.Tidaklah ada kesenangan hati yang yang menyamai kesenangan bersahabat, dan tidaklah ada kedukaan yang melebihi kedukaan keputusan persahabatan itu.”



Dari AKU,

10 comments:

Ila Zakaria said...

sebaknya aku...tak sangka ada entry khas utk aku... mekasih byk2 yang... tua dah aku yang..32 dah... umur pon x de dah dlm kalender.. kalo taun lepas ada lagik umur 31 nak tenggelam timbul dlm kalender...taun ni 32 x de dah angka tu lam kalender... tua mengejar kita... walo aku tetap peeling mude.. ahahahah.... tetambah muda bila terkena resepi rahsia... hahahahha

AngahSayang2314 said...

epi bessday tuk kawan kak pija... semoga berbahagia hingga ke akhir hayat & dimurahkan rezeki

supersaraa said...

hepi bday to kak dalilati :D

kak pija sweet nye buat entry khas mcm nie :D

aibaks said...

selamat ulang tahun kepada delihati tu.. semoga panjang umur dan murah rezeki..

nur said...

Happy birthday gak wat Ila..
~dari Kawan Pija..

Jemput ke:ALL IN ONE

Kawan sejati= kala tawa dan duka..

~ PIJA ~ said...

ila -> sayang ko...

angah -> tq

supersara -> tq

aibaks -> name die dalilati la..bukan delihati..hihii

nur -> sahabat sejati susah nak cari...so, jgn sia2kan ape yang ada...

ghost writer said...

samapaikan juga ucapan ULTAH aku untuk sahabatmu Dalilati...

May Allah bless her.

aibaks said...

haha.. bday ko plak bile pija? leh la aku datang rase kek ke.. piza ke..

AngahSayang2314 said...

nie bila lagi besday kak pija leh angah mai lak hehehe

~ PIJA ~ said...

aibak -> 14 jun...pakat2 beli hadiah tuk aku tau!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..