Friday, February 18, 2011

Hai SAYANG

Salam Sayang..

Apa kabar cinta hati ku. Lama aku tak menjenguk kat sini. Hati makin rase tak keruan. Aku rindu kamu. Aku sayang kamu. Hari ini aku nak gomol kamu sehabis mungkin. Rindu juga pada kawan-kawan kamu.

Dari AKU,

4 comments:

Encik MamaT said...

aku kan kan kan...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

rindu miza kan?kan? kan?..

Ila Zakaria said...

aku rasa aku la encik mamat...betul x yayang... kelip2 mata dah ni....

NuSaNa NoSa 91 said...

knp semua perasan tu??
keen nk join dua kaki la..
tu keen, kn?? kn?? hiks~ ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..