Monday, January 17, 2011

Weeding Alang - Majlis Bersanding 9 January 2011

Lupe pulak edisi majlis bersanding tak gobogkan lagi. Terime kasih pada yang datang. Pada En. Mamat dan isteri, terima kasih banyak-banyak sebab datang. Rasanya En. Mamat sempat disapa oleh Olick Sya Sya pada hari tu kan. Sempat korang berkenalan ye..

Majlis tu berjalan dengan lancarnya. Alhamdulillah.

Sorry, En.Mamat, macam mana lah aku boleh lupe nak snap gambar ko ngan isteri. Hehehe..Jom layan gambar sekitar majlis tersebut.



Dari AKU,

12 comments:

The Sharkox said...

diri sendiri bila nak kawen? hehe

aibaks said...

tahniah la kepda adik ko pija sebab da mendirikan rumah tangga..

awat hang tak ajak aku ritu? hehe

~ PIJA ~ said...

Sharkox : coming soon..hihii..

aibaks : aku ade ajak ler..lupe la tu...

cempakamelati said...

Tahniah atas perkahwinan adik awak. Semoga berkekalan hingga ke hujung nyawa.

djemari recycles artikel free said...

salam kenal,,,, nice blog

http://onlineallarticles.blogspot.com/

aibaks said...

haha.. ye ke mek? sori la kot.. mgkin aku lupe.. hehe.. tahniah yerk!

Amy Syaquena said...

cantik..tahniah kepada kedua mempelai..

AngahSayang2314 said...

la kenapa tak ajak angah sekali... catikkkk apa pun tahniahhhh

tapi mana pic sya2

OLick SyaSya said...

selamat pengantin bari wt alang dan cipong.. love..

like pink..hehe

~ PIJA ~ said...

angah -> banyak la pic sya sya kat dlm tu....

Lizzie Yasmin said...

nampak cik abg akak ke tue? hehehe

~ PIJA ~ said...

Liz -> cik abg si misai manis....hahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..