Tuesday, January 18, 2011

Weeding Alang - Edisi Final Majlis Bertandang 15 Jan 2011


Edisi Final. Akhirnya, semua kenduri melibatkan adik aku selesai sudah. Alhamdulillah. Majlis bertandang pun dah selamat diadakan di Bagan Nahkhoda Omar, Sabak Bernam Sabtu lepas dengan dua pasangan sekali naik pelamin.

Rombongan dari Seri Kembangan berkonvoi dengan sebijik bas dan satu bijik kereta Myvi kesayangan aku. Hehehe...

Terima kasih pada sedara mara, jiran tetangga, kawan-kawan yang datang kerana menjayakan majlis-majlis yang telah dijalan.

Syukur, alhamdulillah.



Dari AKU,

7 comments:

GADIS INI said...

selamat pengantin bari wt alang dan cipong.. love..

Anonymous said...

Semoga mereka berbahagia.

No name said...

apa? bus biar betul akak nie... klu jadi tuan rumah mau sakit jantung saya.. hahaha

Miss PIJAOSIX said...

Liz-> betol..datang satu bas tu..huhuuu

shahazrin said...

wah!!!! bestnya

ANIS HJ SUKARTI said...

semoga berbahagia ke akhir hayat.. amin~~

aibaks said...

naik satu bas tu yang tak leh blah tu.. pergh..






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..